◉ جلب رضايت مشتری از طريق درك و تامين الزامات مربوط به خدمات و نيازهاي كمي و كيفي از جمله تحويل به موقع محصول ، افزایش کیفیت و خدمات پشتیبانی به مشتری..
◉ پيشگيري از بروز عدم انطباق در خدمات ارائه شده ، تلاش مستمر در جهت کاهش ضایعات و دوباره کاری در ارائه خدمات با هدف افزایش بهره وری شرکت و رضایت مشتری
◉ تلاش جهت بهبود مستمر در کليه فعاليت ها و فرآيندهاي شرکت از جمله اثربخشي سيستم مديريت کیفیت
◉ اصلاح روشهاي مديريتي شركت در جهت افزايش نظم ، سطح کیفیت محصولات ، خدمات و بهره وري شركت با مشارکت همگانی کارکنان مطابق استانداردهای ملی و بین المللی مورد تأیید
◉ منابع انساني کارآمد را بزرگترين سرمايه شرکت محسوب مي داريم و به منظور افزايش رضايتمندي ، ارتقاء دانش فني و ارتقاء کارايي آنها جهت نیل به اهداف شرکت از هيچ کوششي دريغ نمي ورزيم و نکات ذيل را همواره مد نظر قرار مي دهيم :
الف) اهميت تفويض اختيار به کارکنان و اخذ مسئوليت از آنها
ب) اهميت ايجاد انگيزه ،خلاقیت و نوآوری ، رضايت شغلي و مشارکت آنها جهت ارتقاء سطح کیفی
پ) خدمات ، افزایش فرهنگ ایمنی و بهداشتی ، محیط زیست و رضایت مندی مشتری
◉ کنترل و نظارت بر سرمایه ها به منظور افزایش سود بیشتر از طریق گسترش فعالیت در زمینه های کاری مرتبط باعث كاهش شكايات و انتقادات مشتریان و افزايش رضايت و خشنودي آنان
◉ شناسایی ریسکهای سازمان و استفاده از آن ها به عنوان فرصتی برای بهبود
◉ تعهد به کاهش مصرف منابع ، انرژی و آلودگی محیط زیست و کاهش عوامل زیان آور محیط کار