خط مشی

> رویداد ها

خط مشی شرکت شفق زاگرس

شرکت قطعه سازان شفق زاگرس ، تولید کننده ی قطعات پرسکاری خودرویی، با تکیه بر اصل مشتری و در راستای برآورده سازی نیازمندی های ذینفعان، اقدام به نشر، گسترش و بهبود مداوم سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد IATF16949:2016، با رویکردی فرآیندگرا نموده و اهداف زیر را با تمامی توان دنبال می کند:

جلب رضايت مشتری از طريق  درك و تامين الزامات مربوط به خدمات و نيازهاي كمي و كيفي از جمله تحويل به موقع محصول ، افزایش کیفیت و خدمات پشتیبانی به مشتری..

◉ پيشگيري از بروز عدم انطباق در خدمات ارائه شده ، تلاش مستمر در جهت کاهش ضایعات و دوباره کاری در ارائه خدمات با هدف افزایش بهره وری شرکت و رضایت مشتری

◉ تلاش جهت بهبود مستمر در کليه فعاليت ها و فرآيندهاي شرکت از جمله اثربخشي سيستم مديريت کیفیت

◉ اصلاح روشهاي مديريتي شركت در جهت افزايش نظم ، سطح کیفیت محصولات ، خدمات و بهره وري شركت با مشارکت همگانی کارکنان مطابق استانداردهای ملی و بین المللی مورد تأیید  

◉ منابع انساني کارآمد را بزرگترين سرمايه شرکت محسوب مي داريم و به منظور افزايش رضايتمندي ، ارتقاء دانش فني و ارتقاء کارايي آنها  جهت نیل به اهداف شرکت از هيچ کوششي دريغ نمي ورزيم و نکات ذيل را همواره مد نظر قرار مي دهيم :

 الف)   اهميت تفويض اختيار به کارکنان و اخذ مسئوليت از آنها
  ب)    اهميت ايجاد انگيزه ،خلاقیت و نوآوری  ، رضايت شغلي و مشارکت آنها جهت ارتقاء سطح کیفی
  پ)    خدمات ، افزایش فرهنگ ایمنی و بهداشتی ، محیط زیست و رضایت مندی مشتری

◉ کنترل و نظارت بر سرمایه ها به منظور افزایش سود بیشتر از طریق گسترش فعالیت در زمینه های کاری مرتبط باعث كاهش شكايات و انتقادات مشتریان و افزايش رضايت و خشنودي آنان

◉  شناسایی ریسکهای سازمان و استفاده از آن ها به عنوان فرصتی برای بهبود

◉ تعهد به کاهش مصرف منابع ، انرژی و آلودگی محیط زیست و کاهش عوامل زیان آور محیط کار




پشتيبان ما در تحقق
اهداف شركت، كاركنان دلسوز، متعهد و آموزش ديده هستند. ما به نظرات كاركنان خود احترام مي گذاريم و آنان را در تصميم گيري شركت سهيم مي داريم